- Robeert
- MESAJE : 226MEMBRU DIN : 12/06/2017LOCATIE : FocsaniPROFESIE : Depanator TV si PC
#1 Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 7:23 pm
Buna ziua tuturor. Azi m-a solicitat un client care a achizitionat un switch TP-link TL-SF1005D ca sa il instalez ca sa poata folosi doua calculatoare simultan. Unealta este cea din poza de aici: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Despre ce problema este vorba: se conecteaza la net doar cand se foloseste doar un singur calculator ( indiferent care calculator ). In momentul cand tastez parola si la al doilea calculator ( indiferent care calculator ) ca sa ma conectez, imi da eroare 691 si bine-nteles ca nu se conecteaza si cel de-al doilea. Cate unul merge ok. Cablurile si porturile sunt verificate de mine si sunt ok. Deci intr-un cuvant, nu vrea sa se conecteze cand foloseste simultan mai mult de un calculator, deci cand dau conectare si la al doilea calculator ( indiferent care calculator ), exact cum am spus mai sus, apare eroarea 691. Cu un singur calculator ( indiferent care calculator ), merge ca uns. Chiar i-am dat si speedtest si viteza nu-i deloc afectata. Deci nu vrea conectare simultana la mai mult de un calculator.
Conexiunea PPPOE nu am umblat deloc la ea. Tot prin PPPOE functioneaza acest switch, deci nu-i router, ci este un simplu switch. Nu am intervenit asupra setarilor deloc. Oare imi scapa ceva?
Clientul este cu netul la RCS & RDS. Eu tot la RCS & RDS sunt si mi-a venit ideea sa-l iau la mine sa-l probez si problema este aceeasi si la mine. Mi-am pus mainile in cap cand am vazut ca acest client nu si-a luat router WI-FI. S-a zgarcit la 15 - 20 Ron. Conectarea am facut-o astfel: la portul 1 am conectat cablul de la provider si la restul porturilor am conectat cablurile pentru calculatoare si bine-nteles ca l-am bagat si la priza. Conexiunea PPPOE cu userul si parola a ramas cea veche ( tot prin aceasta ma conectez si cu switch-ul ).
O parere in privinta acestei probleme si o metoda de rezolvarea problemei din partea colegilor este bine venita ca eu unul am cam ajuns la capatul meseriei.
Multumesc.
Despre ce problema este vorba: se conecteaza la net doar cand se foloseste doar un singur calculator ( indiferent care calculator ). In momentul cand tastez parola si la al doilea calculator ( indiferent care calculator ) ca sa ma conectez, imi da eroare 691 si bine-nteles ca nu se conecteaza si cel de-al doilea. Cate unul merge ok. Cablurile si porturile sunt verificate de mine si sunt ok. Deci intr-un cuvant, nu vrea sa se conecteze cand foloseste simultan mai mult de un calculator, deci cand dau conectare si la al doilea calculator ( indiferent care calculator ), exact cum am spus mai sus, apare eroarea 691. Cu un singur calculator ( indiferent care calculator ), merge ca uns. Chiar i-am dat si speedtest si viteza nu-i deloc afectata. Deci nu vrea conectare simultana la mai mult de un calculator.
Conexiunea PPPOE nu am umblat deloc la ea. Tot prin PPPOE functioneaza acest switch, deci nu-i router, ci este un simplu switch. Nu am intervenit asupra setarilor deloc. Oare imi scapa ceva?
Clientul este cu netul la RCS & RDS. Eu tot la RCS & RDS sunt si mi-a venit ideea sa-l iau la mine sa-l probez si problema este aceeasi si la mine. Mi-am pus mainile in cap cand am vazut ca acest client nu si-a luat router WI-FI. S-a zgarcit la 15 - 20 Ron. Conectarea am facut-o astfel: la portul 1 am conectat cablul de la provider si la restul porturilor am conectat cablurile pentru calculatoare si bine-nteles ca l-am bagat si la priza. Conexiunea PPPOE cu userul si parola a ramas cea veche ( tot prin aceasta ma conectez si cu switch-ul ).
O parere in privinta acestei probleme si o metoda de rezolvarea problemei din partea colegilor este bine venita ca eu unul am cam ajuns la capatul meseriei.
Multumesc.
- DANIEL
- MESAJE : 13258MEMBRU DIN : 02/06/2017LOCATIE : BucurestiPROFESIE : Electronist
#2 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 7:54 pm
Salut,eroarea asta doar la rds este,ori parola si id-ul de la ISP nu sunt corect introduse ceea ce nu e cazul la tine sau procedeaza in felul urmator ,inainte de a conecta cablul la pc da DISCONECT de unde ai conexiunea respectiva,introdu cablu asteapta cateva clipe apoi conecteazate.Chiar atat de scump este un router wirelles? in fine fiecare cum il duce capul.Totusi nu inteleg un lucru de ce pe un pc merge si pe celalalt nu.ai incercat sa intri in setarile switchului? poate trebuie setat ceva din el
- DANIEL
- MESAJE : 13258MEMBRU DIN : 02/06/2017LOCATIE : BucurestiPROFESIE : Electronist
#3 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 8:00 pm
Daca nu vrea cum am zis mai sus dezactiveaza Internet Protocol Version 4 si 6 (click dreapta pe local area connection si apoi mergi la properties) si refa din nou conexiunea.
- Robeert
- MESAJE : 226MEMBRU DIN : 12/06/2017LOCATIE : FocsaniPROFESIE : Depanator TV si PC
#4 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 9:00 pm
Admin a scris:Salut,eroarea asta doar la rds este,ori parola si id-ul de la ISP nu sunt corect introduse ceea ce nu e cazul la tine sau procedeaza in felul urmator ,inainte de a conecta cablul la pc da DISCONECT de unde ai conexiunea respectiva,introdu cablu asteapta cateva clipe apoi conecteazate.Chiar atat de scump este un router wirelles? in fine fiecare cum il duce capul.Totusi nu inteleg un lucru de ce pe un pc merge si pe celalalt nu.ai incercat sa intri in setarile switchului? poate trebuie setat ceva din el
Clientul a patit ca in vorba aia: " a mers precum cornuta cu cornul inainte fara sa ma intrebe ". Clienti smecheri atotstiutori.
- DANIEL
- MESAJE : 13258MEMBRU DIN : 02/06/2017LOCATIE : BucurestiPROFESIE : Electronist
#5 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 9:02 pm
Exact,sa mearga cu el inapoi ssi sa ia un router
- simion72
- MESAJE : 655MEMBRU DIN : 15/06/2017LOCATIE : ilfov-RosuPROFESIE : Tehnician
#6 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 9:11 pm
Pai nu o sa mearga niciodata daca au mac-uri diferite. Sa-si ia router acum sa mai scoata si alti bani. Asa fac multi.
- Robeert
- MESAJE : 226MEMBRU DIN : 12/06/2017LOCATIE : FocsaniPROFESIE : Depanator TV si PC
#7 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 9:17 pm
De asta nu-i suport pe unii clienti. Ca sa nu ne mai plateasca si pe noi, fac ei cum le taie capul si cand vad ca " li se inneaca corabiile ", intr-un sfarsit apeleaza la noi.
P.S. Pe acest client vreau sa-l servesc ca este client fidel la mine, ca altfel deranjul era prea mare ( unde mai pui ca si in weekend ).
P.S. Pe acest client vreau sa-l servesc ca este client fidel la mine, ca altfel deranjul era prea mare ( unde mai pui ca si in weekend ).
- DANIEL
- MESAJE : 13258MEMBRU DIN : 02/06/2017LOCATIE : BucurestiPROFESIE : Electronist
#8 Re: Problema switch TP-link TL-SF1005D
Sam Aug 26, 2017 9:21 pm
[icon="fa fa-check"][/icon][div]>SUBIECT REZOLVAT!< AVAND IN VEDERE CA ACEST SUBIECT A FOST MARCAT CA FIIND ,,REZOLVAT,,ACESTA VA FI INCHIS SI VA RAMANE IN ARHIVA!.[/div] |
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|